
Değerli Üyemiz,
19 Ocak 2013 tarihinde yürürlüğe giren Elektronik Tebligat Yönetmeliği ile anonim ve limited şirketler için elektronik tebligat adresi olarak Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesabı kullanılması kanunen zorunlu hale getirilmiştir. Tebligat çıkarmaya yetkili kamu kurumlan hali hazırda yazılı olarak gönderdikleri tebligatları artık elektronik ortamda, firmaların KEP adreslerine iletiyor olacak.
Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) elektronik tebligatların alınmasının yanı sıra özellikli ticari yazışmalarda şirketlere güvence sağlıyor. Firmalar ihtar, ihbar, başvuru, dilekçe, sözleşme feshi, ihale duyurusu, bordro gönderimleri, teklif, sözleşme paylaşımı, şirket beyannameleri, fatura, hesap özeti, talimat gibi birçok ticari ve yasal bildirimi KEP yoluyla alınıp gönderilebilecek ve gönderimlerine yasal geçerlilik kazandırabileceklerdir. Kısacası iş dünyasına getireceği kolaylık ve maliyet avantajları ile köklü değişikliklere neden olacak KEP sistemi, işletmelerin iş süreçlerini hızlandırıp verimliliklerini artıracaktır.
KEP gönderimi konusunda Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından lisanslanan ilk özel kuruluş olan Türkiye Noterler Birliği Vakfı teknoloji şirketi TNB KEP olarak, tüm oda üyelerinize E-tebligat ve KEP sistemini ayrıntıları ile tanıtmak istiyoruz. Bu amaçla; sizinle işbirliği içinde Nisan ayı sonuna kadar uygun göreceğiniz bir tarihte, bir üyelerinize bilgilendirme semineri düzenlemeyi arzu ediyoruz. Böyle bir çalışma yapılmasını uygun görecek olursanız, ilgili arkadaşlarım, bu çalışmanın organize edilebilmesi için görevlendireceğiniz kişilerle görüşüyor olacaklardır.